הרב הלל פלאי: "זה לא אירוע פרטי, אלא הקב"ה מדבר אלינו"

    אסתי פלד 1 Comment on הרב הלל פלאי: "זה לא אירוע פרטי, אלא הקב"ה מדבר אלינו"

    הרב הלל פלאי, חותנה של הפצועה הקשה מתאונת האוטובוס בסמוך לקניון רב שפע בירושלים: "הבן שלי יצטרך כוח ותעצומות נפש, אנחנו יכולים לראות שהקב"ה מייעד לכל אחד את תפקידו בעולם. אנחנו בעולם של העלם" | "מה שקצת מנחם הוא שכשיש אירוע של כלל זה אומר שהקב"ה רוצה שנתקרב אליו"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הלל פלאי, חמיה של הפצועה במצב קשה בתאונה ליד רב שפע בסוף השבוע סיפר על הקושי וההתמודדות והחיזוק שבעקבות התאונה הקשה שגבתה חיי אדם ופצעה את כלתו באורח קשה: "אבל אפשר לומר שהיא יצאה מכלל סכנה ממשית כפי שהיא הגיע לביה"ח, אבל היא עדיין במצב קשה להתפלל עבור בת שבע בת שרה חיה".

    נכון שהאירוע וההשלכות שלו עם ההתמודדות היא בסופו של דבר של המשפחה במעגלים השונים ובמעגל הקרוב ביותר, זה כמובן בעלה. כשאנחנו מסתכלים במבט כזה זה ילווה אותו לאורך ימים ושנים, הבן שלי יצטרך כוח ותעצומות נפש,  אנחנו יכולים לראות שהקב"ה מייעד לכל אחד את תפקידו בעולם. אנחנו בעולם של העלם, לא תמיד יודעים לזהות את המקום שלנו, אבל ממקום כזה, אנחנו רואים את הזכות שאפשר ללמוד ממנו לכולם".

    "במקום כזה אנחנו מרגישים את הדברים בענווה ובהתבטלות. אנחנו מרכינים את הראש ורוצים לשאול על מה, אני קורא לציבור להתפלל על בת שבע שתמשיך לחיות לאוי"ט, ותבריא. גם שמעתי את הסיפור של המשפחה מאופקים, גם להתפלל על הבן שלי, חיים בן רחל, התחתן לפני חצי שנה והיו לו הרבה תוכניות טובות, אחרי חצי שנה יש לו תפקיד חדש לגמרי, שהקב"ה ייתן לו את הכוח להמשיך ולעשות את התפקיד הנכון בצורה הכי טובה"

    "שיחיו באהבה ובאחווה, שיזכו לראות בנים ובני בנים. כמה שהיא נמצאת במצב שהיא נמצאת, יש גם דברים שהם לא הפיכים, שיהיה להם במצב הזה את כל הטוב שבעולם. משפט שהבן שלי אמר לי אתמול: "אנחנו מרגישים נחמה או כוחות גדולים שהאירוע הזה הוא לא אירוע פרטי, הציבור כולו שותף לזה ומתפלל על זה. אנחנו נבחרנו להיות במקום הזה, ההסתכלות כך היא שכאשר מדובר באירוע פרטי, מי לא מתמודד, כאן יש חיזוק וקבלות, הקב"ה מדבר אלינו. כשיש אירוע של כלל זה אומר שהקב"ה רוצה שנתקרב אליו"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואוו איזה צמרמורות!!!
      לא מפסיקים לחשוב ולהתפלל עליה!
      אשמח שתעדכנו כשהיא משתחררת מבי"ח בעז"ה!